mandag den 10. januar 2011

10 gyldne citater om alkohol

1. "Alkohol - grunden til og løsningen på alle livets problemer"
Homer Simpson



2. "Jeg har ondt af folk, der ikke drikker. Når de vågner om morgenen, har det det så godt, som de kommer til at have det resten af dagen."
Frank Sinatra

3. "En intelligent mand er nogle gange nødt til at drikke for at kunne være sammen med fjolser"
Ernst Hemmingway

4. "I stedet for at advare gravide kvinder mod at drikke, skulle de hellere advare kvindelige alkoholikere mod at knalde"
George Carlin





5. "Man er ikke rigtig fuld, hvis man kan ligge på gulvet uden at holde fast i noget"
Dean Martin

6. "Otto Brandenburg skal være med i en ny film og for første gang have en stuntman. Han skal nemlig drikke et glas mælk"
Poul Glargaard

7. "Kønne kvinder får os til at købe øl. Grimme kvinder får os til at DRIKKE øl"
Al Bundy

8"Jeg har ikke et alkoholproblem. Kun når jeg ikke kan finde noget at drikke"
Tom Waits

9. “Det var en kvinde, der fik mig til at drikke. Og jeg har ikke engang fået takket hende"
W.C. Fields

10. "Jeg drikker ikke vand. Fisk knalder jo i det"
Oscar Wilde


Kilde: www.msn.dk

2 kommentarer:

  1. jeg synes nu der mangler én:
    "Alkohol, det smager som at blive pisset i munden af en engel!"
    Julie Tholstrup Rasmussen

    SvarSlet