fredag den 7. januar 2011

Mit første indlæg!

Hej alle læsere!
Dette er mit første indlæg er på Onlinehimlen.blogspot.com!
Min plan med denne blog er, at få lavet en samling af de bedste spil og videoer, som der jo er massere af online.
Jeg håber at I kommer til at kunne lide siden, og de ting jeg poster her! Og så håber jeg selvfølgelig også at I vil ligge vejen forbi igen en anden dag.


Her i mit første indlæg vil jeg lave en top 5, med de 5 ting, som jeg synes, man skal have set eller prøvet online! Så kan vi jo se om I har været aktive nok på internettet? :)


5. Den jeg er - Rasmus Seebach African Version
Jeg har valgt denne video, fordi jeg personligt synes at den er rigtig sjov, og man bliver i godt humør af den! Det er nok hellere ikke uden grund at den har over 1 million views på youtube. 
Klik her for at komme til videoen.


4. Dolphin Olympics 2
Dolphin olympics 2 er et spil fra Rawkins Games. Du styrer den delfin, og har 2 minutter til at score så mange point du kan.  Du scorer point ved at lave tricks og hoppe højt. Det lyder måske kedeligt, men prøv bare selv! Jeg kan side i timevis, uden at blive træt af det. Min rekord ligger på omkring 4 millioner. Er der nogle der kan slå det?


3. Charlie bit my finger - agian!
Den engelske baby Charlie, og hans storebror har fortjent en 3. plads. Videoen er en af Youtubes mest sete, med over 250 millioner views! (wow!!) Videoen er både sød og sjov, og kan ses her.


2. Ted Williams, the golden voiced man
For at par dage siden, kom en video med en hjemløs mand, med en fantastisk stemme på nettet. Videoen er den smukkeste, sejeste, og vildeste video jeg har set MEGET længe.
Se den her


1. Robot Unicorn Attack
I Robot Unicorn Attack styrer du en enhjørning, som du så skal løbe så langt med du kan. Ikke kun det fantastisk look spillet har, men også musik går at spillet før en første plads fra mig. 
ADVARSEL!
Spillet her er så vanedannende, at man kan spille det i dagevis uden at blive træt af det! 
ADVARSEL!


Jeg håber du kan li' min top 5!


Mvh
David Bograd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar